jävla huvudvärk. jävla väder.

2010-10-06 - 18:06:27
Fyfan vad jag är less på att vara så jääävla seg och trött hela tiden. Och fyfan vad jag är trött på att det ska blåsa storm, okej, det är höst och 5 grader varmt på morgonen. Men det behöver väl inte blåsa så jävligt.

Har i alla fall lyckats ta mig en sväng på gymmet idag, även om det inte blev speciellt länge. Men när man har kort-dagar vill man ju ändå ta vara på dom lite, och inte bara spendera dom på gymmet, som förövrigt har blivit mitt hatställe.

Huvudvärken är tillbaka och jag är trött som bara den. Vill bara gå och lägga mig. Sätter jag mig i soffan vet jag att jag kommer somna, vilket inte är bra. Men kanske är lika bra, mår bara illa..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0