Målar naglar och lyssnar på lasse

2010-10-29 - 17:33:58
Sitter och väntar på att nagellacket ska torka, passar på att göra ett snabbt blogginlägg för att ta vara på tiden!

Ska iväg till min faster i Högboda ikväll och äta mat, en massa fina kusiner som kommer. Ska bli så roligt. Jag kan verkligen uppskatta när vi gör sånna här saker tillsammans, utan att det behöver vara påsk eller julafton.
Så om typ 40 minuter ska jag gå till Kristoffer så ska vi åka tillsammans dit. Har lite kvar att göra fortfarande, bland annat föna håret så jag har ingen tid till att sitta här egentligen.

Jag och Alex drog en snabb på Subway innan jag tog fyra-tåget hem. Sedan cykla hem i regnet. Jag är kär i oktober.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0