migrän förstör mitt liv

2010-10-05 - 21:03:16
Oj, dålig uppdatering idag.

Har haft sjuk huvudvärk och migrän hela dagen idag, så när jag kom hem ifrån skolan la jag mig på soffan och somnade direkt och vaknade lagom till hockeyn. Men nu är illamåendet och huvudvärken väck! Hoppas jag somnar sen också, hade tänkt att ta en tidig kväll, om en halvtimme eller så. Måste få sova, merameramera!

Hade föresten skolfotografering idag, tur att man kom på det igår, två timmar efter man har ställt klockan. Det var bara att ställa om den och gå upp en halvtimme tidigare. Och vi blev så fina i min klass! Dagens bästa bild sa fotografen Anders, men så sa han väl till alla.

Föresten så kom min sista töjning och tunneln idag på posten, jag är så lycklig och tunneln är SÅ fin, fast minder än jag trodde. Kanske skulle ha gjort 1 cm direkt, men nu är det som det är.

Ska återgå till hockeyn och dricka ihjäl mig på vatten.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0