piss.

2010-10-25 - 16:57:16
Jag har en skitsvår matte examination att göra imorgon, och en ännu svårare fysik examination att göra på torsdag. Jag har gett upp att ens plugga för jag förstår ändå inte.
Min mentor kommer och frågar vart jag var i torsdags, "jag var ju sjuk.." svarade jag.. Hur orkar hon gnälla på mig? Hur ska jag kunna hjälpa att min pappa är typ senil och kanske glömde att sjukanmäla mig? Vad får henne att tro att jag inte skulle fatta att jag får ogiltig frånvaro? Jag orkar inte ens bry mig.
Jag får psykiskt sammanbrott på att skolsköterskan ALDRIG är på skolan när hon ska vara där.

Tror hela världen är emot mig, allt bara nkajsdfnurafnlkjen.. På samma gång. Tack.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0