18 långa dagar.

2010-09-02 - 21:06:36
Imorgon åker min fina, vackra, underbara och bästabästa vän till Kina. I 18 långa dagar. Kommer vara mentalt död i 18 dagar. Tänk att inte få prata med henne, på arton långa dagar. Kommer göra ont.
Imorgon är det sista dagen, vi ska åka tidigare till stan bara för att gå och äta frukost buffé på Kaviar. Kommer kännas konstigt när hon inte är i skolan på måndag, och inte på måndagen efter det, och inte måndagen efter det heller.

Vet inte vad jag ska skriva. Känner mig helt speechless, you left me speechless. Känns så weird att jag inte kommer få SE dig, HÖRA dig...
Jag kommer väl sakna dig som bara faan, kort och gott. Har inte känt detta föräns nu, har liksom aldrig blivit verkligt för mig att du faktiskt ska åka. Och jag är så avundsjuk på dig.







För det är så jag säger det,
du är det finaste jag vet.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0