Blogawards 2010

2010-09-26 - 21:04:11
Jag misstänker att ni redan läst storbloggarna. Och hur mycket dom dissar blogawards pga värdelösa goodiebags och att dom påstår att VR har fuskat med rösterna eftersom det inte var en enda storblogg som vann något pris.
Men jag säger såhär: Att den här chansen vi "vanliga" människor fick, att komma ut och se folk, träffa våra förebilder och bli inspirerad, det är inte ofta man får den chansen. Och inte för två hundra spänn, och ni ska veta att dom flesta större bloggarna som var där hade också betalat för sin biljett, men jag har inte koll på vilka, och vågar inte säga att ALLA betalade. För Kenza kom ju inte utav en anledning, och jag tror ni vet varför.

Jag, som den amatörbloggare jag är, är nöjd med blogawards 2010. Visst innehöll goodiebagsen en hel del reklam, men hela kvällen + goodiebags och annat som vi fick under bla Afternoon teapartyt gjorde det helt värt mer än två hundra.

Upplägget var detta: Afternoon teaparty mellan 13-16 med massa olika aktiviteter. Sedan mingel + gala mellan 18:30-21.

Men här har ni min blogawards i bilder, blev inte så många bilder. Plus att jag inte tog med mig min riktiga kamera.


I väntan på insläpp till Afternoon teapartyt på Café opera.


Wayne's bjöd på fika.


En makeup artist ifrån Maybelline visar olika sminktrix.


Jennifer och jag lyckades också få bli gala-sminkade av en makeup artist ifrån Maybelline. Skönt att slippa göra det själv med tanke på vad lite tid vi hade på oss mellan teapartyt och galan.


Jennifer på tuben, mitt absoluta hatobjekt (inte Jennifer, tunnelbanan, uäh).




Två snabba och suddiga outfits bilder innan galan.


Söta Foki.






Okej, här har ni det sämsta på hela arrangemanget. Att vi fick stå upp under galan (som pågick i en timme ungefär). Varken skönt för fötter eller rygg.


Jennifer påvägen hem. Trött efter en galen dag och en hårt natt kvällen innan.


Nu till goodiebagsen. Som bland annat innehöll:

  • Lindt chocklad
  • Schwartzkopfs OSiS soft n' straight
  • Schwartzkoåfs OSiS shine duster
  • Vitamin well dryck
  • Maybellines nya mascara Black drama
  • 500:- rabatt på synoptik (ja tänkt för att jag har synfel)
  • Neccessär
  • T-shirt
  • Thigts
Och en HEL HÖG med andra grejer.

Jennifer och jag lyckades också bli plåtade för ett VR omslag framöver. Haha, skämt åsido.




Genom att svara på tre barnsligt lätta frågor "vann" vi också ett varsitt Color sensational läppglans från Maybelline.



Vi fick också en liiten "goodiebag" av Wayne's coffee som innehöll Wayne's water, chocklad, en penna + ett presentkort. Lyckades få med mig två veckorevyn och påbörjade säkert 3-4 olika Vitamin Well drycker.

Så jag tycker inte att galan var så jävla dålig. Jag skulle absolut göra det igen om jag fick chansen.

Postat av: Felicia :)

Här ser det ju plötsligt helt okej ut ändå, känns som att storbloggarna överdriver allt med hur illa det var ganska mycket :) däremot kände man ju typ inte igen en enda av dom som vann, men det är ju en annan sak.

2010-09-26 - 21:27:57
URL: http://feliciahaldens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0