Jag blir deprimerad av shopping.

2010-09-24 - 16:16:19
Usch, nu har jag shoppat så det räcker ett tag. Köpte ju en jacka igår för 2000, och idag har jag lyckats shoppa upp ytterligare 900. Jag blir alltid liiite deprimerad när jag tänker på hur mycket pengar som har gått åt på en enda tur på stan.

Fick i alla fall tag på kängor, fast inte dom jag ville ha från skopunkten. Blev dessa ifrån Dinsko istället. Supersköna! Ska ha dessa på mig på theapartyt imorgon.




Och så hittade jag en väska på Åhléns som jag inte heller kunde motstå.




Fick även med mig ett par strumpbyxor med små svarta prickar på som jag också ska ha imorgon på theapartyt. Örhänge med fjädrar ifrån Gina till galan, nagellack och hårnålar. Väldigt nöjd med dagen i alla fall.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0