kvällens inköp

2010-09-30 - 21:30:31

Ett efterlängtat halsband con la cruz. Har letat efter ett sånt här ganska länge, och så bara hängde det där, på en så oväntat affär som Lindex, och till ett pris som jag aldrig vågat drömma om!


Hittade även detta halsband med Eifeltornet, en duva och något mer som det står "peace" och "love" på. Kunde inte motstå, otroligt gulligt!
Köpte även den svarta, långärmade spetströjan på Gina Tricot.




Stickad tröja, också den ifrån Gina Tricot, ungefär alla tjejer på min skola har redan en sån här känns det som. Men den var väldigt skön.

Tyckte att jag lyckades ganska bra med tröjorna i alla fall. Eftersom jag inte orkade stå i den otroligt långa kön till provhytten lyckades jag ändå få sakerna i rätt storlek!
Postat av: Saga♥

var gärna med och tävla om att bli veckans blogg hos mig!

direktlänk till tävlingen: http://ssaga.webblogg.se/2011/june/bli-veckans-blogg-anmal-er-nu.html#comment

2011-06-14 - 22:45:37
URL: http://ssaga.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0