Men det är okej. Kärlek är inte logiskt. Kärlek är kärlek.

2010-09-22 - 17:49:43
Usch fyfan vad jag hatar banan, verkligen bland det värsta jag vet. Därför har jag nu ätit TVÅ stycken.


Skippade gymmet idag, gick och fikade med Miriam, Bodil och Maria istället. Sprang en runda på riktigt istället när jag kom till Kil, tusen år sen jag var UTE och sprang FRIVILLIGT. Därav anledningen att jag äter banan, smygbantar lite också för att undvika att spräcka klänningen på lördag.

Jag berättade ju om den gudomliga jackan jag hittade igår, som jag visste att jag typ aldrig skulle kunna köpa. Detta är nu möjligt tack vare mina fina, underbara föräldrar. ♥
Imorgon ska jag åka till Alunda, eftersom vi fick ledigt på fredag så kan jag åka redan imorgon 17:12. Underbart att komma iväg tidigare, och jag behöver ju dessutom inte åka tillbaka föräns på måndag morgon.

Så nu ska jag och sola, sen ska jag packa lite. Sen ska jag ta det så jävla lungt som någon bara kan, med gott samvete. Inatt ska jag gråta av lycka, och inte av sorg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0