spränger hjärnan med tankar. och fyller hjärtat med annat

2010-09-15 - 22:43:19
Jag är ganska upptagen med mina tankar, men jag mår ganska bra.
men jag hatar att tänka
jag hatar att vara sentimental



Åh, jag har fyllt år. Jag älskar att fylla år, jag älskar att vara i centrum på det viset. Idag var jag hos farmor och farfar och fikade och det kom dit en massa folk för min skull, jag blir så glad då :) Fick pengar av farmor och farfar och min faster, en jättefin bild på Theo av Therese, en ljuslykta och grejer till min Mine serie av min andra faster och hennes barn + deras flickvänner. När jag kom hem (för en timme sen ungefär) fick jag present av Anette, Lennart och Andreas också, presentkort på hos en frisör där jag ska ta två hål till i mina öron.

Och igår tog mina fina vänner Maria och Bodil med mig ut på stan, dom bjöd mig på Subway och sedan på bio. Vi såg I rymden finns inga känslor, åh den var helt underbar! Helt underbara är dom, mina vänner. ♥

Imorgon får jag lite sovmorgon också, eftersom jag får skjuts till skolan. VardagsLYX.


Jag tycker inte om att vara utan dig.
Imorgon är det bara en vecka kvar tills du är i Sverige. Och imorgon är det bara tio dagar kvar tills vi ses.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0