Some people search forever for that one special kiss.

2010-09-23 - 13:37:25
Legat hemma idag, jävla migrän.

Har packat klart nu, ätit mat så jag ska nog dra mig mot stan snart. Vet fortfarande inte om jag ska köpa jackan idag eller på måndag. Känns vemodigt att lämna det till måndag, känslan att inte min storlek finns kvar är otääääck.
Ska hur som hellst blir hur skönt som hellst att komma hem till Alunda i några dagar. Lite miljöombyte är nyttigt, speciellt efter allt krångel som var i helgen.

Föresten ringde min fina kusin Kristoffer igår, som alltid tar handom mig när jag behöver honom. Han sa att jag skulle få en alldeles egen nyckel till hans hus, hur snällt? Det känns så gött att ha kusiner som bryr sig så mycket, som vill en väl. ♥




Just det, Alexandra kommer hem från chiiina idag. Klockan fem. Åh vad jag längtar tills jag får höra hennes röst på en vanlig telefon, utan fördröjningar.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0