waho.

2010-09-29 - 18:00:48
Kort skoldag, älskar onsdagar. Speciellt eftersom jag slutade ännu tidigare än vi skulle pga en sjuk lärare, även om jag fick sitta kvar till den "vanliga" tiden ändå och vänta på Alexandra. Vid två drog jag och Alex då in till stan, följde med när hon piercade tragus. Sen gick jag och cashade in 700 spänn, och så avslutade vi dagen med glass. Tog samma tåg hem, 15:34, och när jag gick av i Kil hände det som jag typ aldrig trodde skulle hända. Hade antagligen börjat inse att det förmodligen aldrig skulle hända, och vant mig vid den tanken.

Drog ut och sprang typ direkt när jag kom hem, så nu tänkte jag duscha sen steka pannkakor eller något.



Hejhej tragus. Fyfan vilken värdelös bild, vet inte vad det har tagit åt min mobilkamera.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0