förkylningen från helvettet

2011-04-28 - 00:23:33
Åhh, jag avlider! Denna förkylning är fan inte rolig. Legat vaken hela natten (igår alltså) och bara sovit några timmar idag på dagen. Hoppas jag får sova inatt, blir tokig på detta!

Maria ringde och väckte mig någon gång på förmiddagen med andan i halsen och skrek "JAG HAR FÅTT LÄGENHETEN BREVID DIG!!". Hon ska alltså bli min nya granne om en månad, samma våning och allt, kan ju knappast bli mer perfekt!

Imorgon ska jag och pappa åka till Värmland, känns både skönt och jobbigt att åka tillbaka. Massor att ta tag i... Tusentals skolarbeten, tvätt tid på måndag och läkaren på onsdag. Men det ska bli gött att komma hem till lägenheten och sova i min sköna säng. Å andra sidan är det jobbigt att åka ifrån familjen...

Ska ta och försöka sova en sväng, gonatt :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0