Fullt upp!

2011-04-05 - 21:48:05
Det har verkligen gått i ett heeeela helgen med flyttten och allt. Jag låg hemma hela fredagen med världens värsta huvudvärk så då blev det inte mycket gjort. Så var det upp på lördagen klockan åtta och börja flytta och åka och köpa tapeter och börja flytta.  På söndagen var vi uppe vid sju och fixade. Riktigt tuff helg, men riktigt roligt också. Var på IKEA säkert 5 gånger under helgen också.

Igår var jag och Alex på IKEA och köpte lampa till hallen och lite mer saker. Sen hjälpte hon mig att sätta upp den och packa upp dom sista flyttlådorna.

Trivs så sjukt bra här, kan knappt fatta att det är MITT! Det är inte ens läskigt att sova själv, bara otroligt skönt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0