Jossan fixar!

2011-04-07 - 19:02:28
Snart dags för hockey, sitter redan bänkad och väntar på nedsläpp! Idag tar vi segern i Skellefteå.

Har precis haft två snabba besök. Först av Patrik och Andreas, och precis när dom gick ringde Bodil så kom hon och Maria upp och tittade på lägenheten.
Sen har jag lyckats installera mitt bredband som jag fick låna av han som bodde här före mig. Han är uppbunden på det en månad till, så nu har jag 100 Mbit bredband i en månad, fräscht! Känner mig ändå väldigt duktig, fixat tvn och bredbandet helt själv (eller ah, nästan helt själv). Plus att jag har varit och handlat med Bodil idag efter skolan, ännu mer vuxenpoäng!

Postat av: Jennifer

du är ju toppen duktig gumman! längtar tills jag får komma och bo lite med dig :D <3

2011-04-08 - 12:10:22
Postat av: lovisa

Hej, allt bra denna fredag?:)

Tänkte bara tipsa dig om en kanontävling jag har just nu! du kan vinna en VALFRI bikini/monokini från brandsinfashion.com! om du vill läsa mer och se va de har för badmode klicka här: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/april/vinn-en-bikinimonokini.html#comment

2011-04-08 - 12:50:52
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0