Påsk

2011-04-23 - 23:05:30
Glad påsk på er då. Jag har lyckligtvis sluppit fira den speciellt mycket. Påskmaten åkte jag ifrån (hemma hos farmor och farfar är det tradition), men nu är jag i Uppsala hos mamma och pappa, vi har ätit pizza till lunch och grillat till middag. Love it!

Gårdagen bestod av att åka tåg. Skulle åkt från Karlstad 13:18 men tåget blev 40 minuter försenat så jag satt på stationen och glodde tills dess. Som tur var skulle Niklas också åka med det tåget till Stockholm så jag hade sällskap. När tåget väl gått så blev vi ytterligare nästan en timme försenade efter att bland annat stått stilla i Laxå. Åter igen tur att Niklas var med så man hade någon att prata med, så otroligt tråkigt att åka själv!

Som sagt så har dagen inte bestått speciellt mycket utav påskfirande. Jag, pappa och min bror har fixat hela dagen, städat, tvättat bilarna, fixat med poolen, städad förådet, oljat in altanen. Full rulle hela dagen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0