Påsklov!

2011-04-21 - 18:04:36
Fy tusan så underbart att äntligen få påsklov. Det var riktigt kämpigt att gå i skolan till fyra idag. Men direkt när jag kom hem till lägenheten så slängde jag mig i sängen med en påse chips och bara njöt. Ska njuta lite till innna jag börjar packa väskan, för imorgon drar jag till Alunda och stannar till nästa fredag.

Lilla lillebror fyller 8 år idag. Ringde precis och gratulerade honom och jag han inte ens säga grattis förens han hade berättat att han hade fått en ny, STOR cykel! Så himla söt är han, ibland.



Och kan alla bara sluta gnälla över att vi äter godis över påsk eller? Dom säger i typ VARENDA nyhetssändning om hur jävla mycket godis vi äter den här helgen och hur mycket farligt det finns i godiset. Whats the news liksom? Vi har väl ätit massa godis under stora helger i decenier. Och varför är det så himla farligt att äta godis när det är påsk? Det är lika mycket skit i godis nu som annars, och jag äter lika mycket godis nu som jag äter resten av året. Och dom som inte äter godis alls börjar ju inte plötsligt äta det bara för att det är påsk.

Snälla, bara håll käften.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0