Äntligen helg...

2011-08-27 - 16:18:52
...och bara två veckor kvar som 17-åring.

Var ute igår. Jag och Maria + några fler förfestade hos mig, blev jättelyckat även om jag mådde skit från den stunden och resten av kvällen, haha. Sen drog vi till Haga till en enorm jävla lägenhet, var trevligt men inte så mycket folk och vi stannade inte så länge. Maria och jag gick där ifrån vid ett men var inte hemma förens 02:30, och när jag då ska låsa upp min ytterdörr så inser jag att jag glömt att låsa den när vi stressade till bussen. Inte okej, fick sån ångest.

Har åskat som bara fan hela dagen, blixtrat och dundrat som aldrig förr. Och hällregnat. Inte klätt på mig ännu heller, legat och tittat på friidrotts VM hela dagen, och lyssnat på grannen som har borrat hela jävla eftermiddagen.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0