Dag 14 - Planer / drömmar / mål du har

2011-08-05 - 13:23:05
Först och främst ska jag klara gymnasiet. Kunna ta studenten och i alla fall känna mig någorlunda nöjd med vad jag har åsdakommit under tre år.

Men sen:

Har jag ingen jävla aning om vad jag egentligen vill göra. Drömmen är ju att bli läkare, och på sikt arbeta utolmands med Läkare utan gränser eller liknande. Men det är otroligt höga mål, jag borde ha gjort en reservplan.

Men innan det blir mer plugg ska jag nog passa på att jobba, dra till Norge i nått år och jobba utav bara helvette och sen sticka ut på någon resa. Eller spara pengarna så man inte behöver ta så mycket studielån när jag väl bestämmer mig för att börja plugga.

Min dröm är fortfarande att vilja förändra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0