Första dagen....

2011-08-22 - 20:28:42
Överlevde första dagen i skolan nätt och jämt. Maria och jag kom dit lite försent, bra start. Men det var inte fråga om någon mjukstart inte. Vi körde på direkt med biologi B, sedan jättelång håltimme och sen Etik och Livsfrågor. Inga direkt jobbiga ämnen, men blev förvånad att vi körde igång direkt. Imorgon väntar religion och Etik och Livsfrågor igen. Gött med sovmorgon iallafall.

Matt-gubben Sune var här imorse också. Trevlig och pratsam, blev kvar här en stund, haha. Så nu handlar det bara om dagar innan jag får mitt nya golv. Äkta parkett-immitation! Haha. Marias kille + hans kompis var här förut förut och flyttade över min tunga jävla tv till Marias lägenhet, för den skulle vi verkligen inte klara av att flytta själva. Måste nämligen tömma lägenheten helt innan dom kommer. Plockat bort lite mer smågrejer nu, blir verkligen tomt!

Nu ska jag ta och duscha sen sova, det är jobbigt att vända på dygnet såhär!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0