Helvettesjävlaskitmobil och jävlahelvettesskitliv

2011-08-19 - 13:58:08
Hemma i Karlstad igen nu. Uppe tidigt som fan imorse och åkte med pappa till Uppsala, 07:30 gick tåget. Var i Karlstad 11:30 och var i lägenheten typ 10 minuter (JAG ÅKTE HISSEN SJÄLV FÖR FÖRSTA GÅNGEN NÅGONSIN) innan jag drog in till stan för att hämta ut min mobil från reparation (igen). Och denna gången hade dom faktiskt lagat mobilen, men dom hade även fabriskåterställt den. Det innebär att den är låst till 3 igen, den var låst till 3 när jag köpte den men jag låste upp den för flera hundra spänn. Och nu är den återställd och tror att den är en 3 mobil igen, därför tar den inte mitt Halebop-simkort längre. Tror ni att livet suger eller? Jag hatar mitt liv! Måste låsa upp den igen för att kunna använda den, eller skaffa 3 (vilket inte finns på världskartan). Det positiva i det hela är att han på Expert sa att dom skulle försöka reklamera den om den krånglar igen, att jag får en ny. Och den mobilen jag har nu finns inte kvar, det innebär att jag kommer få en helt annorlunda i så fall, vore ju inte helt fel om man säger så. Men det är väl inte meningen att jag ska få ha en mobil, kanske ska hålla mig till Nokian utan kamera.

Gick till Hemköp och köpte chips, godis och cola att trösta mig med.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0