Jävla regn.

2011-08-18 - 19:30:45
Upp tidigt som fan imorse, skulle följa Oliver till skolan och sen gå upp och hälsa på mina gamla lärare från högstadiet på Olandsskolan. Mycket trevligt. Sen gick jag hem, och dagarna blir ju så jobbigt långa när man går upp tidigt så jag somnade till en stund på sängen, vaknade av att det skakade i hela huset, åskade som bara fan.

Tog 14:50 bussen till Uppsala och skulle titta lite, hällregnade gjorde det också och innan jag kommit förbi alla rödljus och in i Forumgallerian hade jag blivit genomblöt. Aldrig varit med om något liknande, bara forstade vatten. Men shoppade ändå inget speciellt, eftersom det jag letar efter aldrig finns så blir jag så lessssssss! Åkte med pappa hem, käkade mat, bokade tågbiljett hem till Karlstad, sen hamnade jag här.

Kanske dags att styra upp resväskan lite eftersom jag åker vid sex imorgon bitti här ifrån....

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0