Jobbiga måndagar!

2011-08-29 - 23:42:24
Måndagar suger måttligt mycket. Imorse gick jag upp en kvart innan vi skulle gå till bussen. Hade kemi b, biologi b sen väääärldens längsta håla (ska egentligen ha projektarbete men vårat företag har inte riktigt tagit fart än, plus att vi väntar på UF-pärmen) och sen etik och livsfrågor i nästan två timmar. Var så trött när jag kom hem så jag somnade och sov i två timmar, sen ringde grannen på dörren och frågade om jag ville med ut på en promenad så jag hängde med henne ut en stund.

Nu har jag duschat och är redo att gå och lägga mig. Om jag kommer somna? Typ nej... Men goooo sovmorgon imorgon, börjar inte förens 10:40 och så tar jag och Maria bilen till skolan vilket innebär lite extra sovmorgon. Och imorgon väntar bara två lektioner, religion och etik, ganska värd tisdag.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0