Lördag

2011-08-20 - 22:40:41
Varit i Kil idag och träffat underbara lilla Lucas för första gången! Theos lillebror, även mitt andra kusinbarn i ordningen :) Och i december kommer det ännu ett, fast då är det dags för en annan kusin. Släkten bara växer...

Kom till lägenheten för typ 45 minuter sen, håll på att frysa ihjäl ute och på bussen från stan så satt det fyra tjejer och drack vodka och sjöng "Ja må hon leva" så högt det hördes igenom mina hörlurar (och jag hade volymen i bott typ).

Igår var det tänkt att jag skulle komma i säng tidigt eftersom jag hade gått upp så himla tidigt. Men jag hamnade hos grannen, min fina Maria + hennes pojkvän och åt mat och kollade på en film på trean = reklampauser och filmen blir typ fyra timmar lång. Sov alldeles fööööör länge idag, måste bli lite ordning nu. På måndag börjar ju skolan, åh ångest. Men innan skolan på måndag morgon kommer det folk hit och ska mäta golvet i lägenheten, dom ska byta ut det, äntligen!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0