Opepp...

2011-08-15 - 19:42:00
Om en vecka börjar skolan, jag får ångest. Jag vill inte. Hur kan ett sommarlov gå så fort? Känns som det var typ igår som jag klagade över att jag inte hade något sommarjobb och att jag skulle få så tråkigt hela sommaren...
Ligger bara och latar mig hemma hos mamma och pappa i Uppsala, försöker förtränga att det bara är en vecka kvar till skolan börjar. Men jag kan ju glädjas lite åt att mina bröder börjar på onsdag och resten av Uppsala börjar den här veckan.

Men idag har jag och mamma köpt lite presenter till lillebror som fyller 15 år på onsdag (samma dag som skolan börjar, haha). Blir nog en sväng in till stan imorgon eller på onsdag igen.

Arkivbild.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0