Dagen i korthet.

2011-08-03 - 01:55:29
Har haft en superbra dag. Soligt och varmt så jag låg ute på gården utanför huset och solade en stund, läste all min underbara reklam (typ den enda posten jag får, ganska tråkig post).

Vid fyra drog jag in till stan och mötte pappa och moster. Käkade middag på Båten och göttade oss i solen. Sen gick vi till Tingvalla IP och såg på Folksam Grand Prix tävligen i friidrott. Alltid lika trevligt. Bjussar på några bilder här också, vi satt på första raden (som vi brukar).


Emma Green Tregaro


Ja en del har det ju riktigt gött, med hus precis brevid stadion och balkong i kvällssolen.


Allas våran Stefan Holm, numera "civilklädd".


Carolina Klüft mäter avstånd...


Supersnygga Robert Krondberg!


Klüft med tränaren.


Klüft.


Carro tackar för sig.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0