Äntligen helg

2011-02-11 - 23:37:48
Den här veckan har varit ett helvette.


Idag på idrotten hade vi BodyPump, dvs styrketräning med skivstång och hela köret. Jag kan knappt gå i trappor nu, och jag vet hur det kommer vara imorgon för jag har varit på RIKTIG bodypump förut, och jag kunde inte gå på flera dagar efter det.

Ska ta och gå och lägga mig snart, ska upp tidigt imorgon. Klockan åtta drar vi mot Hagfors, Värmullsåsen, SS11. Den här helgen är värmlands bästa, svenska rallyt har landat. Ska bli galet roligt att dra ut i skogen igen, lite jobbigt kanske med tanke på all snö, men imorgon ska bli en skitfin dag!







Svenska rallyt 2010, Colins crest. Vädret, fôlket, rallyt. Svårslaget.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0