Börjar kännas lite nu

2011-02-24 - 20:22:30
Börjar faktiskt bli smått nervös inför imorgon. Men men, det är en helt vanlig intervju, folk gör sånna varje dag. Och jag försöker se det som att det inte gör något ifall jag inte skulle få jobbet, för då har jag i alla fall kommit över den där tröskeln med att gå på min första intervju som förmodligen är jobbigast av alla, jag har nog haft tur som fått så mycket hjälp med mitt CV och förberedelserna inför intervjun av Nikolina. Igår tränade vi på msn, haha, hon intervjuade mig som om hon skulle anställa mig. Skitbra träning faktiskt, rekomenderas.

Hoppas jag somnar fort ikväll, trött som bara den. Kommer säkert inte kunna somna, kommer bara ligga och tänka på vad jag ska ha på mig å allt det där. Men jag ska köra på att vara mig själv, det märks så tydligt om folk har ansträngtsig för mycket med att styla sig och klä sig rätt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0