drömmar som måste gå i uppfyllelse

2011-02-20 - 11:42:30
Jag vaknade precis upp ur en jättebra dröm. Drömde att jag flyttade in i min kusins gamla lägenhet på Herrhagen. En av dom stora anledningarna till att jag vill flytta är just att flytta in och göra fint och pyssla. En anledning till att jag inte vill flytta är att jag blir mer ensam.

Loggade in på KBAB (Karlstad bostäder) och kollade läget, och såg att det fanns en såkallad "Fyndlägenhet" där det är mycket större chans att man får lägenheten. Jag gjorde en intresseanmälan, och att göra en intresseanmälan på den lägenheten är detsamma som att säga ja, men det är inte bindande. Det värsta är att lägenheten ligger på Kronoparken, och det tar ca 20 minuter in till skolan med den bussen eftersom den stannar ÖVERALLT, och då gör det inte speciellt stor skillnad rent "tidsmässigt" eftersom det tar 20 minuter för mig att åka ifrån Kil till skolan.

Men men.. Det gjorde mig lite gladare, och om jag får lägenheten blir jag ännu gladare, även om jag inte tar den.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0