En helt vanlig måndag?

2011-02-14 - 20:33:57
Imorse när jag vaknade bestämde jag mig för att hata så mycket som möjligt, mest för att bevisa ännu mer hur otroligt synd det är om mig. Men det är inte så synd om mig.
Alexandra bjöd på Geisha i skolan. Blev hembjuden till farmor och farfar, dom är så fina.. Åt mat och semlor och farmor köpte alla ♥ dag godis till mig. Och när jag kom hem nyss så låg det en ask med geléhjärtan och chokladhjärtan på min säng ifrån min fina moster.


Ligger och tittar på tv, och har ont i nacken/huvudet och är svintrött. Förstår inte hur jag kan vara så trött, sov 8-9 timmar inatt.
Postat av: Nikolajna

glad alla stjärtas dag :) <3

2011-02-14 - 22:50:30
URL: http://nikolinal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0