Feels good to be home..

2011-02-28 - 23:17:41
Är i Alunda nu. Otroligt skönt att vara hemma! Alla har gått och lagt sig här eftersom det är skola och jobb för dom andra. Sitter nu uppe och tittar på Wallander och kände att det började suga i tarmen. Finner då en oöppnad Ben & Jerrys i frysen och Nonstops i skafferiet, det är så underbart att vara hemma. ♥

Även vart med mamma till Thuns en sväng, fick med mig lite nödvändigheter som nya sängkläder osv men även ett par thigts och sockor (som jag har saaaaaknat hela vintern) och ett lila nagellack. Egentligen var det meningen att jag skulle dit och köpa nya Converse, men min storlek fanns inte, skulle haft 36½ men det fanns bara 36 (som är för trångt) och 37 (som kommer bli baotastora när dom blivit uttöjda). Så ska in till stan nån dag och köpa där, lite dyrare bara, fan.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0