Hockey!

2011-02-01 - 22:48:53
Precis lagt mig i sängen, nästan ingen röst kvar och förkyld som tusan. Skrek bort den sista rösten och kraften jag hade kvar på hockeyn, men fan vad värt! Maria hade med sig en annan kompis (eller ah, med sig kanske man inte ska kalla det, han har säsongskort) plus två kompisar till honom, tvärsköna killar!
Åkte med Tobias hem till Kil efter matchen, vilket jag ångrar lite, hade nog velat sova hos Maria som jag gjorde i torsdags. Men men...

Måste masa mig upp klockan halv sju imorgon, känns fruktansvärt fel. Men är nog tvungen, ska träffa min mentor och snacka med henne, och eftersom jag har lektioner HELA tiden så är det svårt att få in något möte när båda kan.


Bästa Maria åker till Thailand på fredag, i två veckor. Kommer bli så tomt utan dig. ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0