Ingen bra dag...

2011-02-03 - 19:37:31
Vaknade med huvudvärk men åkte till skolan ändå. På vägen till bussen ringer pappa och berättar att han och mamma har krockat på vägen in till stan. Inget allvarligt men dom skulle ändå åka till sjukhuset. Gått och tänkt på det hela tiden så vid lunch åkte jag hem, mådde så jävla illa.

Somnade på bussen och höll på att missa min hållplats, släpade mig hem och upp till sängen och somnade vid två och vaknade fyra. Då gick jag upp och åt lite, tog lite tabletter och la mig igen, somnade om och sov till sju. Undrar om jag kommer somna inatt alltså.

Och imorgon bitti börjar bästa Maria sin resa till Thailand så kramade henne hejdå idag, fan för henne. Kommer sakna henne så sjukt mycket. Hon och hennes backpacker pappa, en natt i Bangkok har dom bokat, "sen får vi se" har hon sagt, fatta vad spännande.

Så den här torsdagen har varit långt ifrån bra, sämre än dom brukar vara.
Men imorgon är det fredag, det ända som plågar mig är idrotten men får väl kämpa mig igenom den också.
Nu; hockey!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0