Rally Sweden!

2011-02-12 - 22:10:42
Haft en grym dag på SS11, Värmullsåsen i Hagfors. Underbart väder, roligt fôlk och rally såklart. Kunde inte fått det mycket bättre, det överklassade kanske nästan även Rally Sweden 2010?!
Well, sov ca tre timmar inatt, upp klockan sju och iväg halv åtta. När vi kom till Hagfors var det -22 grader. Var hemma vid åtta igen, helt sjukt trött.


Utsikten ifrån min lilla stubbe. Grym sikt.


Lagomt sleten. Däckade en liten stund och blev dekorerad utav fantasifulla kompisar.



Underbar dag verkligen, skitnöjd. Rally Sweden överträffar sig själv varje år för min del (haha, andra året jag var på svenska rallyt, okej), lite synd att det blev struligt med parkeringar för ALLA som tog sig dit med bil, hade man väl kört in så tog man sig olyckligtvis inte ut. Vi som hade tänkt gå på en annan sträcka också. Men men, bra var det, och folk blev verkligen dragna bortåt 3-4 tiden.
Dessutom svider det fortfarande i mina ögon efter all rök ifrån alla brasor.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0