Trötter

2011-02-21 - 21:57:53
Trött som bara tusan. Kunde inte sova inatt så jag låg och tittade på Big Brother till typ två. Tog lite extra sovmorgon imorse men det räckte tydligen inte.

Det ringde en norsk tjej till mig idag, men jag hann inte svara så jag lyssnade av ett röstmeddelande som hon hade lämnat. Förstod knappt vad hon sa men vi kom väl tillslut fram till att hon hette någonting och ringde ifrån Arbetsförmedlingaaa och ville att jag skulle ringa upp. Men det blir det inget med! Hoppas hon ringer imorgon igen. Jag har skrivit in mig på norska Manpower (fattar inte varför men det var en norsk på Sommarjobbsmässan som bad mig göra det) så jag antar att det är där ifrån. Hoppas dom liksom har läst mitt CV och förstår att jag fortfarande går i skolan och INTE tänker åka till Stavanger och jobba ett år.

Imorgon är det en skitdag, får aldrig något gjort på tisdagar och mår bara dåligt när jag går där ifrån. Men slutar tidigt i alla fall. Hur skönt som hellst. Så himla gött att vi byter bort detta helvettes-schemat efter sportlovet!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0