2011!

2011-01-02 - 00:26:49
Brukar tycka att årsskiften är väldigt jobbiga. Lider av grov separationsångest och det är alltid en väldigt stor grej, att man lämnar ett helt år bakom sig. Men just denna nyår tyckte jag det bara var positivt att lämna 2010 bakom mig.

Spenderade min nyårskväll och natt i Inre Hamn, i en snobbigt fin lägenhet där inte bara inredningen var dyr, katten kostade närmare tio tusen också. Vid tolv gick vi till Torget och såg en massa folk och firade in det nya. Sen har jag ingen större koll på vad som hände, pinsamt och väldigt frustrerande.
Efterfest i samma lägenhetshus fast en våning upp, med än ännu större soffa och ännu större tv. Hemma och låg i sängen runt fem imorse.

Tack till alla som gjorde kvällen så jävla bra. ♥ Lite synd att vissa människor blir förjävla jobbiga och gör att festen avbryts tidigare än nödvändigt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0