Dag 24 – Det här får mig att gråta

2011-01-07 - 20:59:36
Det är så olika vad som kan få en att gråta. För ett par månader sedan kunde jag gråta av blotta tanken på mitt ex, medans jag idag kan skratta åt honom (notera ÅT honom).

Men något som man nästan alltid gråter till är sorliga eller riktigt fina filmer. Jag gråter ALLTID till Extreme home makeover. I perioder kan jag gråta över min döda mormor flera dagar i rad, och ibland gråter jag över andras öden.

Jag gråter när jag känner mig ensam. Ofta är det något annat som gör att jag börjar gråta, och när man rycker bort ett plåster så är det liksom inte bara ett hårstrå som följer med.. Så helt plötsligt gråter man av flera olika anledningar. Känner mig ensam i det stora huset jag bor i, så långt bort ifrån min familj. Ensam och oälskad av alla jag träffar. Kan bli en sån där riktigt tragisk Bridget Jones-tjej när jag är ledsen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0