Dag 25 – En första

2011-01-08 - 21:48:52
Allt man gör händer ju för en första gång, nån gång.. Men jag har nog aldrig tänkt på det, förens nu då.

Det finns så många "första" man skulle kunna nämna, men som man ändå inte vill skriva om i detalj här (sånt som exempelvis Nikolina får veta, tycket nästan synd om henne).
Jag minns MYCKET väl min första:

  • Skoldag i gymnasiet (hemskt och spännade på samma gång).
  • Pojkvän.
  • Riktiga fylla.
  • Första hockeymatch på Färjestad-stå.
  • Första gången jag åt på Subway (vilket inte var speciellt länge sedan).
  • Första (och kanske sista) gången jag gjorde hål i örat på mig själv.

Haha, jaa.. Tänker man efter så har ALLT en början.
Postat av: Nikolajna

<3

2011-01-08 - 23:36:50
URL: http://nikolinal.blogg.se/
Postat av: Trondedel

Very informative. Great site. Really professional.

2011-05-05 - 19:33:20
URL: http://trondedel.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0