Dag 28 – Det här saknar jag

2011-01-13 - 19:50:42
Jag saknar 9:an, och högstadiet.

Nu i efterhand så förstår man hur bra man faktiskt har haft det, hur otroligt roligt vi har haft tillsammans. Och sista terminen i 9:an är ju knappt att tala om, tror nästintill alla klasser upplever den där oslagbara känslan, man har så sjukt kul tillsammans!

Varje gång jag åker och hälsar på i Alunda, där jag växt upp och gått mina nio år i samma grundskola, med samma människor, så blir man nostalgiskt. Träffar gammla klasskompisar och vi kan faktiskt ärligt säga till varandra "fyfan vad bra vi hade det, jag saknar det så sjukt mycket". Kan nästan bli tårögd, det blir aldrig så bra igen. Nu menar jag verkligen inte att jag har det sämre nu, men det är annorlunda på gymnaiset, man blir mer vuxen, allt blir lite mer allvarligt.






Ida, Clara och Al Gore bilen som vann klassens race!


Hahahahaha, skrattar så mycket åt den här bilden..




Ida tog en genväg på idrotten, och blev avslöjad.


Skolans innebandyturnering där MIN COOLA KLASS otippat går och vinner!!


Sista julavslutningen.

Mina tjejer. I alla fall då. Det var vi fyra mot världen då. Tyvärr är det inte så längre. Men allt händer väl av en anledning, vi minns väl alla dom orden som Kristin sa till oss precis innan avslutningen "Stanna aldrig med människor som inte passar er".






Vin á la Hemkunskapssalen.




En liten del av klassen på skolavslutningen, massor med minnen, och känslor.

Aldrig mer ska jag underskatta något så osjälvklart som en bra klass. Det är inte alla som har fått ha det lika roligt som jag. Och ni ska vet att jag saknar er, fina Toronto. ♥
Postat av: Cl

jag blev faktiskt lite ledsen och saknar plötsligt gamla klassen för första gången på galet länge. Den var ju väldigt fin på sitt alldeles egna sätt.

2011-01-13 - 20:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0