Dag 30 – Ett sista ögonblick

2011-01-20 - 22:22:45
Dags för det sista inlägget för "30-dagars listan", ett sista ögonblick.

Ett ögonblick utav känslan "jag förtjänar att må bra".
Jag kan nog aldrig sluta säga det. Jag känner mig så förbannat stark.

När jag skulle skriva det här sista inlägget i listan så gick jag bakåt och läste dom andra inläggen, och fastnade för "Dag 02 - Min första kärlek". Jag kan själv märka (bara av att se hur jag skriver) att jag mådde betydligt sämre då än vad jag gör idag. Det inlägget är ifrån den 20 november, och idag är det den 23 januari. Det är fantastiskt hur mycket som kan hända på lite mer än två månader.

Den här listan har spritt ut sig under en tid då jag verkligen behövde skriva. Och det känns så bra att läsa den, och se att det faktiskt är möjligt att nå toppen när man står på botten.

Livet är ett kort ögonblick mellan två evigheter. Ibland slutar man leva, men ibland behöver man sluta för att kunna förstå hur viktigt det är att leva medans man kan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0