Dåligt med bloggande i öst.

2011-01-06 - 01:26:14
Befinner mig i en annan del av Sverige, vilket har gjort att det har blivit dåligt med uppdatering.

Här i Alunda/Uppsala har jag så många fina vänner, och jag försöker verkligen träffa så många som möjligt under tiden jag är här.
I måndags när jag kom hit så var jag hemma i ca 10 minuter, sen drog jag hem till Jakob och såg på film med honom, Erik och Lucas.
I tisdags kväll gick jag och Jakob hem till Ida och såg på film och myste till det med chirre å dricka. Ida följde oss hem, och när vi lämnat av Jakob hemma hos honom så gick jag och Ida och träffade Anton och gick en liten promenad i lilla Alunda. Iskallt!
Och idag har jag träffat Jennifer på eftermiddagen, fikat och pratat en massa. Alltid lika mysigt!

Imorgon ska jag in till Uppsala och träffa Clara som jag inte sett på tusen år.

Nu; sova! ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0