Hockey och allmänt värd gårdag

2011-01-28 - 22:32:20
Igår efter skolan drog jag och Maria till Löfbergs lila och köpte biljetter till hockeymatchen mellan Färjestad och Brynäs som spelades samma kväll. Sen gick vi till Färjestads krog & bar och käkade mat och sen tillbaka till arenan och tagga hockey.

Och även om Färjestad förlorade, och matchen var skitdålig, så hade jag en sjukt bra kväll med Maria. Efter matchen åkte vi med Niklas in till stan (Brynäsare och väldigt nöjd, så han ville ta en segeröl) så vi gick vidare till The Leprechaun och hade sjukt trevligt.
Maria och jag var väl hemma hos henne runt tolv, då bestämde vi oss för att äta. Tror vi somnade runt två, efter alla skrattattacker över hur mycket Maria gjorde bort sig på Leprechaun, hahahaha!

Usch vilket osammanhängande och dåligt blogginlägg. Jag har fått nån sjukdom och enligt Nikolina finns det bara en person som kan bota mig.




The Leprechaun, en lite halvledsen Maria och en stolt brynäsare i bakrunden.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0