livet är inte en fest.

2011-01-16 - 02:20:25
Jag var övertaggad, jag var taggad, och sen gick det över.

Det blir väl så när man har för stora förväningar på saker, jag såg verkligen framför mig hur jag skulle ösa skiten ur hela jävla Grums inatt, så mycket energi hade jag, så mycket vilja hade jag. Att festen inte blev som jag hade förväntat berodde ju ganska mycket på mig själv. Jag slutade försöka ha roligt, jag kunde inte ha roligt. Ska inte skylla för mycket på det som hände där och då, men en rätt stor inverkan hade det ju.

Jag är verkligen lyckligt lottat som har sånna underbara personer i min släkt. Det räcker med att skicka ett sms, så vips har man jagat upp sin kusins flickvän ur sin skönhetssömn och är påväg ifrån Kil och ska hämta mig. 2-3 mil på en oplogad väg, mitt i natten. Det är helt sjukt vad folk ställer upp. Jag vet inte vad jag hade gjort annars, jag kunde inte vara kvar där till klockan åtta imorgon bitti (som var planen ifrån början). Det enda som var roligt på slutet var att se mina fina vänner ha roligt, det finns inte mycket som kan ge mig en sån kick som att se andra ha roligt.

Nu ska jag sova. Trots all skit så tror jag nog att Saras insatts inatt överväger och gör att jag kommer somna med ett leende på läpparna, jag har aldrig varit såhär tacksam över att få ligga i min egen säng.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0