Lördagsmys

2011-01-30 - 21:36:27
Tänkte bara berätta att jag trots allt fick en riktigt bra lördagskväll.

Maria ringde mig runt åtta igår kväll, satt då i mjukisbyxor och tittade på tv och då bestämde jag mig för att ta tåget halv tio in till stan för att umgås med henne och Bodil. Niklas dök även upp och vi hade en riktigt trevlig, slapp lördagskväll. Han åkte hem vid halv ett.
Och vid två gick jag, Maria och Bodil in till stan och mötte Tim som skulle sova hemma hos Bodil (precis som jag och Maria). Men sova skulle visa sig bli typ mission impossible eftersom Tim snarkade värre än jag-vet-inte-vad, det var sjukt varmt och jag var tätt i näsan och luftrören och kunde knappt andas. Somnade runt fem imorse, och vaknade vid nio. Då var vi dödshungriga allihopa och eftersom pizzerian (som ligger granne med Bodil typ) hade STÄNGT en SÖNDAG fick vi åka in till stan och käka på Burger King vid halv tolv.

Har varit skitseg hela dagen, känt mig bakfullast i hela Värmland men har stått ut.. Nu ska jag lägga mig ner och stänga ögonen och jag kommer sova som en sten på två röda.

Imorgon börjar en ny, efterlängtad, äcklig skolvecka.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0