Mera om 2010

2011-01-04 - 00:59:15
ÅRET 2010

Hur har året 2010 varit för dig? - Det var varit ett ganska speciellt år, träffat människor som har förändrat mitt liv åt alla riktningar!
Bättre än förra året? - Jag minns knappt 2009... Men alla år är väl grymma på sitt vis..
Någonting du aldrig kommer glömma från år 2010? - Massor av saker som jag önskar jag kunde "skala av" kommer följa med ifrån 2010.. Men också en massa galna och roliga minnen med mina fina vänner.
Har du flyttat under år 2010? - Nej.
Har du hittat en ny låt som du älskar? - Varje dag, haha.
Isåfall vilken? - Allt som Daniel Adams Ray & Robyn har gjort ♥
Har du kysst en främling? - Ja.


KÄRLEK

Hur har din kärlek varit 2010? - Den kärlek som varit har inte varit speciellt bra..
Har du varit kär? - Ja, tyvärr.
Har du sagt jag älskar dig till någon? - Ja.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - Ja.
Har du haft ett hemligt förhållande? - Nej.


SORG & HÄMD

Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord?
- Nej, inte som jag vet om iaf!
Har någon i din släkt avlidit? - Nej.
Har du slagit någon riktigt med knytnäven? - Nej.
Varit i slagsmål? - Nej.


PERSONLIGT


Har du gjort någonting du ångrar? - Ja.
Isåfall vad? - Jag ångrar att jag släppte fel människa in på livet.
Har du skämt ut dig? - Ja fyfan!
Har du ljugit för en vän? - Ja.
Har du varit ute en hel natt? - Yääs.
Har du blivit tagen av polisen? - Nej.
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Ja.
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - Ja.


SKOLAN & FRITIDEN


Vilken skola går du på? - Klara gymnasium.
Har någon varit elak mot dig i skolan? - Nej.
Hatar du någon på din skola? - Hatar är väl ett starkt ord...
Har du gjort något framsteg? - Jag hoppas det, även om jag inte kan se att jag har gjort några direkta framsteg.
Haft alla rätt på ett prov? - Prov?


VÄNSKAP

Har du träffat nya vänner? - Ja!
Har du förlorat en vän? - Nej, det tror jag väl inte.
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? - Ja, det kan man säga.
Har du gått bakom ryggen på en vän? - Nej.
Har du ljugit för en bästavän? - Nja..
Har du haft en relation med en vän? - Nepp.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0