Separationsångest till bredden

2011-01-09 - 01:53:33
Jag vill inte åka till Värmland imorgon, jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte.

Det finns inget i Värmland som väntar på mig, jag behöver inte vara där, jag är ivägen. Just därför är känslan för att vara i Alunda starkare just nu. Det är här jag vill vara.. Just nu.

Och visst, det är väl så.. Känslan förändras hela tiden, och jag har det bra som alltid har ett ställe att fly till. Jag har alltid två ställen att komma "hem" till. Just nu är Alunda förknippat med mindre skit än hela Värmland. Värmland är i mina ögon som ett stor jävla vuklan som snart kommer att explodera, och jag vill inte vara där när det händer.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0