Utsövd!

2011-01-26 - 18:16:49
Kom hem ifrån skolan för en timme sen ungefär, varit en helt okej dag. Sov jättemycket igår, först så somnade jag när jag kom hem vid fem, och sov till halv åtta ungefär. Då gick jag upp och åt mat sen gick jag och la mig igen och såg på handboll, och somnade väl igen vid halv elva. Så jag har verkligen fått sova ut. Hoppas jag får sova inatt också, imorgon väntar den värsta dagen på hela veckan.

Men lite positivt är det med torsdag, jag och Maria ska gå på hockey. Längesen vi var där tillsammans, snart ett år sedan.

Ska väl ta tag i fysiken nu, examination imorgon. Vet redan att det kommer gå åt helvette, att det bara kommer bli ytterligare en examination som jag måste komplettera, men som jag aldrig hinner.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0