Dag 06 - 6 sätt att vinna mitt hjärta.

2011-07-27 - 22:37:22
Eftersom jag tyvärr lyckats falla för helt fel person en gång förut så handlar det hela egentligen om att bara vara sig själv från första stund, så att det efter några månader inte dyker upp någon ny sorts personlighet som man inte märkt förut. Det är det värsta jag vet. Men om man nu mot all förmodan skulle vilja vinna mitt hjärta:

♥ Stå för dina åsikter.
♥ Kunna bjuda på dig själv.
♥ H-U-M-O-R! Att kunna få mig att skratta. Jag tänder fan på humor.
♥ Fördomsfri. Jag skulle aldrig klara av att vara tillsammans med en människa som har rasistiska/nedsättande åsikter.
♥ Öppen och social. Inget blygt nervvrak som man ska behöva släpa med sig på diverse släktkalas och tillställningar.
♥ Snäll, givetvis.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0