Dag 07 - en bild på någon / något som har störst inverkan på dig

2011-07-28 - 23:39:00


För typ ett år sen stormade den här bruden in i mitt liv. Eller stormade kanske hon inte gjorde, kanske mer ploppade fram efter en tids frånvaro, men hon dök upp under en av dom svåraste stunderna i mitt liv. Hon har peppat, tröstat, fått mig att skratta och gett mig hopp, gett mig lust att se framåt, hjälpt mig bearbeta. Det finns ingen som Nikolina, snälla, underbara Nikolina. Hon har hjälpt mig genom så mycket svårt, men också tagit del (och delat med sig) av så mycker roliga och positiva saker. Ibland så tänker jag på hur jag hade tagit mig igenom den där skiten om Nikolina inte tagit saker i egna händer och tagit kontakt med mig, jag brukar tänka på hur enormt ensam jag skulle känt mig.

Jag skulle kunna skriva en hel novell om dig Laban. Du har gjort det så jävla mycket lättare att andas när det varit som svårast, du har burit allt det tunga när jag inte orkat. Du har lärt mig så mycket, du är Balo och jag är Mowgli. Jag är den bortsprugna, vilsna mäniskopojken och du är den stora, goa björnen som tar emot en med öppna armar.Du vet att du har varit (och är fortfarande) otroligt viktig för mig. Du är anledningen till att jag är den jag är idag, och att jag kommit så långt med mitt "nya liv". Ingen inspirerar mig som du gör, ingen lyssnar som du, ingen coachar som du. Du är helt enkelt världsbäst. Världens bästa Nikolina 'Laban-Snippsnapparn' Labor:
I love you.


För du är det finaste jag vet.
när allt annat här är falskt och fel.
Och jag går bara ner mig.
För det är så jag säger det
du är det finaste jag vet.



Räddaren i nöden. ♥
Postat av: LABAN

Tack sötaste o bästaste JANSSON!! mee love you looong taaajm <3



pöss Laban

2011-07-29 - 21:10:15
URL: http://nikolinal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0