Ett gammalt dagboksutdrag

2011-06-15 - 20:34:07
Slutet av 2010 och början på 2011 var nog den jobbigaste tiden någonsin i mitt liv. Under den tiden skrev jag allt jag kände i en bok (kalla det dagbok ifall ni vill). Hittade den idag, långt ner i en låda. Började läsa den, alla gånger jag skrivit har jag mest skrivit om honom. Här är ett utdrag som drog mig tillbaka i tiden, läskigt och obehagligt:

"Lördag  20/11 - 10.
M har ett förhållande med någon annan på Facebook. Jag har gråtit så mycket så jag inte fått luft"


Det här inlägget fick plats på tre rader i min bok. Tre rader på ett A4 papper. Alla andra inlägg är över ett A4 långt. Sanningen behöver inte alltid så många och komplicerade ord. Det var bara sanningen.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0